Saturday 30 June 2012

beberapa jam lagi 1st July!!

Assalamualaikum..pekabo weh..terasa lama betul tak update blog..kalau blog ni ada
mulut, mesti aku dah kena maki uollsss...ish sedar tak sedar lebih kurang setengah
jam lagi nak masuk July!
Wah eksaited sungguh aku sebab hari tua aku yang ke 2_ (isi tempat kosong) lagi
2 minggu lebih! gedikkk taw nak suh orang teka umur kau! tambah lagi kita nak
masuk bulan puasa kan of course lah happy :) - belum puasa memang happy,
tapi dah start muka aku memang yang yok bukak periuk...
ketung ketang masak kat dapur macam Alexanderrrrrrrrr....

So, pada korang-korang yang beranak on July lagi-lagi sama tarikh dengan aku,
korang buat lah niat sikit..nak kurus dari gemuk, nak kaya lagi, nak cerdik pandai,
nak makwe baik, nak boipren tak kedekut, atau nak apa-apa lah ..

yelah, aku tahu ramai yang dulu konon berazam kemain every new year tapi tak terbuat or
tak tercapai boleh jer niat balik bulan yang menjadi kegemaran korang ni.
plus, kita kan nak masuk Ramadhan bulan mulia..so banyak kan solat dan berdoa
Insyallah dapat..(kemain aku, ala2 tazkirah dah..) 
*aku mengingatkan diri sendiri jugak sebenarnya* hehe..

owh ye,  Kak Zana dah jadi Mrs today!! terkilan betul tak dapat datang
 Ela nikah dan jugak Kak Zana..kawen lah time aku cuti wooihh..


bercamwhore kononnnnyaa....-basic makeup by me


p/s: solat buat kita tenang :) oh..happy JULY..;)





No comments:

Post a Comment