Saturday 16 June 2012

jerebububu..

Salam....alahai lama gila tak update! jari nak menaip makin keras kematu uolss..
otak lagi nya lah dah tepu pasal banyak sangat memikir..aku rajin godek blog
orang tapi tang blog aku ditinggalkan ibarat kera dihutan disusu kan, blog sendiri diabaikan..huhu...owh ye..sekarang jerebu agak teruk aku rasa lah sebab sampai
aku bangun pagi lebih kurang pukul 9 lebih camtu (wah pagi sangat lah kan??)
pastu dok bertenggek kat balkoni sambil cakap "wah!! dah pukul 9 lebih pun berkabus lagi?!"-___-

Pastu tengah hari aku tido balik pasal mengantuk sesangat mengalahkan new baby
born yang asyik tido je keje nya..bangun petang tu aku g lah kat balkoni tengok luar
 " ehhh?? sapa pula dok bakar sampah kat kawasan sini?" tapi pelik bau sik ada..luas
kan biji mata yang tak berapa nak luas ni dan aku dapat agak sebenar nya jerebu
teruk jugak kat kawasan sini..ceh..sungguhlah lambat dengan keadaan sekeliling..

So, bila dah jerebu ni, banyak kan minum air, dok rumah jangan banyak mengulor
ye, nanti sakit sape susah...?? boipreennnn jugakk..(',').....


motipp?? haha..



p/s: malam jumaat baru ni dok tengok Sam record kat RTM..tengok lah tv1 hari Isnin, 2 july, jam 10
      p.m dalam rancangan TLTB..wink..winkk..:) -owh aku ada menempel dalam tv nanti!! (beriya!)

No comments:

Post a Comment