Wednesday 20 June 2012

make up session!

Walawehhhh...make up session?
MUA (kononnya) -Wan Wafa
Model -Vivie Emirza & Fathia

Malam tadi, takda kerja aku cari kerjalah..keluarkan semua barang make-up aku dan juga si Eka ni dan bermake-up sakan lah malam2 buta...huhu..kitaorang buat after aku dan Eka solat Isyak. Jenuh jugaklah nak siapkan make-up si Eka after tu baru si Tia. 2 3 bulan sebelum ni pun ada juga buat make-up session ni sebab nak tunjuk skill..hahahaktuihh..huhu..taklah make-up sebab dulu Eka kena perform malam tu kat hotel mana ntah..x ingat :(

Ok, takmo cakap banyak2 jom cekidaut gambar2 yang disnap semalam..owh maaf kualiti gambar taklah shantekk...sebab kita budak Screen Art tapi tak beli pun DLSR...sedih betul..haha..pakai cam digital Canon jer and half snap pakai my bucuk Xperia X10.. kira oklah dari takda langsung..hiewww...






diakui memang taklah make-up meletup..hahah ..owh...abaikan gantungan baju2 kat belakang..tq..plan cari side income next sem time bebudak ada dinner malam pra
graduan IM..dapat jugak cover2 time sesak........:)

p/s: pic diatas ni yang aku make-up dalam 2 bulan lepas, yang malam tadi aku nak upload tapi
       manaaaaaa cable cam aku!!! huarghhh! tak jumpaaa....:( (cis potong stim betul)
       nanti hapdate ye...bye

No comments:

Post a Comment