Thursday 19 April 2012

Rancangan Versus di Space U8

Ahaii..korang yang kat rumah tu..kalau tak der apa nak buat datang lah tengok secara live rancangan Versus. Rancangan Versus yang aku rasa memang gempak ni akan live di tv9 dan venue nya Space u8, Shah Alam..
memang gempak kot sound system & stage memang besar sebab semalam aku mengulor kat Space u8 pasal nak tengok wayang.. itu yang aku tahu tu..tapi tak pulak aku ambik gambar..:)
ehem..ehem..dari tempat aku 10 minit jer..hahaha..

ok rancangan ni sebenarnya artis yang mempunyai band atau dia solo tapi create band dengan nama baru untuk rancangan ni..
5 buah band yang masuk competition ni yang mana 1st prize adalah RM200,000. Banyak kan???
so antara band yang masuk adalah Hujan, Sixth Sense, Go Gerilla ( Aizat & gang), Black Parallax (gabungan Black & MUH), dan Sofarz. 

aku yakin 100% memang ramai lah yang tengok dari Mania kat Astro tu kan...:)
iyalah band2 artis yang gempak tu..sah2 ramai peminatnya..
oh ye kalau tak salah aku, Versus ni malam ni adalah first week bertanding..ada undian SMS dan jugak juri yang dibarisi oleh Jennifer Thompson, Loque (yang feat dengan Atilia tu) & juri jemputan. 
dieorang ni akan menyanyikan lagu2 orang dan membuat music arrangement sendiri untuk lebih kreatif..so theme nya malam ni adalah lagu Sudirman tak silap aku..

  • every week Versus ni dibuat dekat eco mall Space U8, Shah Alam (dekat2 Bukit Jelutong) 
  • live kat tv9 jam 9.30 malam
  • tapi kalau ke U8 ni akan start dari 8.30 malam
  • mall besar and luas pemandangan gituww..so tak panas lah kot kalau ramai2 pun

jadi korang yang tak der buat apa, datang lah ramai-ramai and support band yang korang minat tu k..seriously memang sangat ohsem! 

p/s: aku lalu sebelah Adi Sixth S semalam, ehem sure ramai yang berebut nak signnnnnnn...............:)

No comments:

Post a Comment