Sunday 17 April 2011

bersiar-siar di KLCC

haha..tajuk entry diatas memang cam harem..
ok back to da story...aku happy sesangat sebab En. Sam ajak pi KLCC..jalan2 katanya..aku pe agi..yes2!!
aku memang suka jalan2 segala nie..pantang diajak kan..so aku pi bersiap-siap chantek2..
masuk je kete, dia da memerli/ memuji / or propa semata-mata cakap "wah...cun nya.."(sambil muka tersenyum-senyum stim..haha..x la..aku saje je bagi citer hot..uwekkss..
eceh..dalam hati memang kembang la kan..ok wutever..



dalam perjalanan..aku yang sangat teruja pon snap la pic itik kuning yang comel ni..dulu beli ngan die nie la..beriye2 nk letak dalam kete kan sbb nampak kiut..(tangan itik sangat gediks)



 En.Sam..sila tutup mulut anda..hi2..chomel..


 alolo...sangat serius muka tuh..pemanduan berhemah..i loike..ingatlah org yang tersayang..


Owh ye..nak share sket..En.Sam nie mmg law drive sangat cermat ok..tak suka drive laju2 coz dia tahu dia bawa orang yang tersayang..ecehh..tapi memang sebenarnya dia suka drive tak rushing2 cam pelesit n aku jenis yang penakut law naik kenderaan yang dibawa laju nie...aduh..boleh gugur jantung..
so memang rasa selamat la kalo naik dengan En. Sam ni..
sampai2 je KLCC terus p makan dulu kat foodcourt..aku makan mee udang n En.Sam beli prosperity burger kt McD..then kita org tukar2 makan...memang kenyang sangat2 even x la masyuk sangat kan mee udang dia tu..
da kenyang cam ular kita org terus beralih ke niat kita orang iaitu shopping!!...eh2..bukanlah...tak shopping tapi ade aktiviti yg cambest je kan..tadaaa...kita orang pegi Petrosains...!!
lantak la law orang cakap takda tempat lain da ke nak p kan..
owh ye..kita orang p nie bukan apa..menambah ilmu pengetahuan..cewah..sebab masa awal bulan 1 tahun ni kita orang p Zoo Negara..nanti aku citer yang tuh..
ok bila da bayar tuh aku dapat la murah sikit kan coz ada student kad..yang En. Sam ni lak x bawa student card so bayar la mahal sikit dr makcik nie...hahahhaha..
owh ye..tak syiok sangat sebab masuk pon agak lewat so x dapat merasa nak naik helikopter tu..(sori x igt name pe)..agak hampa disitu..maaf tiada pic sebab terlalu keciwa..
ok..naik je gondola yg hitam legam tu aku memang excited sikit sebab seronok..ok..memang aku x penah pegi sebelum ni..huhu..
tp yg paling aku tak suka bila kena jalan kaki..!! nak tercabut lutut ni ha..En. Sam da perli2 lenkali malas bawak aku lagi da sebab belum apa2 da ngadu penat la apa la..haha..
cam2 game kita orang try sampai la bergambar segala kn...tp tak la banyak sangat sebab ada part2 yg aku x excited so terlupa..LOL..


 mengapa pic muka aku blur!!!?? 


 see..cam nie la ambik pic..x blur pon..(perlu ye wat muka sebegitu rupa?)...haha..



 blur n tak focus sangat...sedeyy...tp ada gaya tak cam duta perlancongan??? x...? emph...hampeh...



 tulun...jangan makan aku...kurang isi...haha..btw aku suka je dengar lagu T-rex yang ada 2 version tu..chomell..


 berdua lebih baik..(even pic kelabu asap)..



 T-rex n me are best friend...


 masih tersenyum even kepalaku di hujung mulut T-Rex...


 En. Sam sangat serius..


 i loike this pic!!



 ok..aku lupa ape bende ni..tp En.Sam la beriye suh aku amik pic ni coz cantik n siap suh cakap kat kawan2 yg itu emas..tsk..huhuhu...


 harus ada close up pic...(aku crop je dr pic atas)..


 pe tuh?? chomel je wt muka excited..


 gambar berdua...sebab kita orang datang berdua aje..hik2..






 aq terjumpa benda ni..!! haha..ni masih cute lg..(perasan..)


 cam harem..sob2..rupa aku kalau gemuk n pelik..En.Sam yg paksa aku amik pic ni..! so........



 owh tidakk...hahahaha!! tadi paksa ye..sekarang awak pulak!!






 cantik n nampak suci jer...


 owh ye..org ni bukan family kita org..tapi snap jugak pic ni sebab anak dia comel sangat bila masuk dalam tempat nk rasa puting beliung level bese2 ni..huhu..owh nampak x tahap kelajuan angin tu..?
owh ye..aku masuk gak benda ni ngan En.Sam tapi kan....uwaaaaa...penakut!! tengah angin tu baru2 nak laju gila aku leh p bukak pintu nak keluar coz takut punya pasal..aku rasa lemas..so ape lagi..En. Sam pon ikot keluar n pujuk aku ajak masuk lagi..termakan pujuk rayu aku pun beratur balik nak masuk semula..at last..aku tetap tak masuk..haha..En.Sam je masuk..aku tengok je dr luar tp lupa lak nak amik pic..bengong..

 owh ye..aku sempat masuk terowong @ gelongsor tu...memang gelap gelita n aku sangat takut kalau2 tersekat kat tengah2..tp selamat laju je turunnya..(En.Sam tak mo masuk sebab takut katanya)..sodih makcik!! tiada bekalan gambar aku selamat keluar dr terowong gelungsur tu ye...maap..


owh ye..before keluar, sempat lagi snap pic kita orang jadi dwarf...so funny!!..


 sebelum balik..singgah kat Bijoux lu untuk beli cupcake yang sedap gila ni..ni En.Sam punya..


nie aku punya!!..sory pic buruk sebab blur plus aku da termakan sikit  then baru teringat nak snap.....haha..owh ye sedap..cupcake coffee law x silap aku..sedap tapi manis sangat..(org ada kencing manis x digalakkan membeli)...LOL..

kita orang pon balik dengan senang hati..eh2..ade plan nak ke aquaria KLCC?....hik2..tata..


No comments:

Post a Comment