Sunday 16 October 2011

fuhhh.............

salam dan selamat malam  pagi semua..ampun ibu-ibu dan bapak-bapak sekalian. memang lama gila tak update blog. ini disebabkan banyak kerja iaitu tanggungjawab sebagai anak dara sewaktu cuti 4 bulan, menjadi ibu angkat kepada kucing-kucing saya yang amatlah comel tapi tak mesra dan etc.. dan juga tak ada masa senang cakap lah. lagi mau bagi excuse ke cik wafa??? 

actually, memang gigih nak cari balik password blog saya ni sebab dah lupa. agak dasyat disitu ya. jadi bila dah dapat tangan jari dan otak saya memang dah tak sabar nak mengarang cerita yang best dan tak best dan mengeluarkan idea. tapi itulah..kena set my time untuk cover dan cuba ingat balik cerita-cerita yang best untuk dikongsi bersama even dah basi sampai mengeluarkan 'cendawan'. untuk permulaan ni tak mau cerita apa-apa lagi sebab ini adalah entry sua kenal je setelah berbulan lamanya blog ini tak diusik sama sekali oleh saya. KESIAN. tapi takpe my baby, hidup awak akan diceriakan semula oleh saya. ecehh ayat...hi3..Insyaallah dan selamat malam...eh malam ke (pagi noks!!)?

No comments:

Post a Comment