Friday 30 March 2012

the stranger..

Macam tajuk film! ...memang tak boleh blah..ok nak tanya sikit.. korang pernah tak hadapi problem seperti ini (especially gurls lah)?
situasi:

ada 2 misscall from 013872882 -nbr aq hentam je..

aku    : aik..nombor sape ni eh? ermm..ela kot..call jap ahh..
aku    :helo, ni sape..ela ke?
dunno:tidak..boleh saya cakap sama___ 

slang indonnnnn..nak kata macam suara Baim Wong memang jauh panggang dari api la derr..      
aku tak dengar tang nama tuh..tapi macam fa, ntah ler..

aku    :(alamak! indo mane pulak dah ni..vavi sungguh) er...tapi kau kol aku..erm takperlah kau salah 
           nombor ni..k 

END CALL...

ok..abis kisah tu boleh timbul lagi pagi ni weh!! tetiba aku dapat sms dari nombor semalam..

indo   : asskum..?kak..pagi tadi call sini ia..?apa hal...?
 aku    : mana ada aku kol kau..kau yang kol aku 2 kali smlm...kau salah nbr ni..
indo   : ia aku tau salah nbr...tapi aku mejs dari oprator nbr kau call sini..?maf kan kalau aku ni salah..
aku    :aku sebab kol aku dulu...aku pikir kawan aku kol...jangan kol nmbor ni lagi...

*dialog diatas memang sebijik2 aku copy dari phone aku*

..eh...bila lagi nye aku kol..rasa yang after miskol tuH...tak per reply je dulu...kang dia kol lagi masak! geram sampai aku punya ayat last tunggang terbalik. Lantak lah..>____<...janji taknak lagi indo ni kol ke hape..tensi aku tahu..kalau Adam Lavine yang kol memang walawehhhhh...muka atak sinyumm...Rasa macam nak tukar nombor pun ada jugak pasal lately entah manusia2 mana lah kol aku nak cari itu, ini, bedah, sume lah..dia ingat ni operater ke???? (mata ke atas..tangan ke dada) tapi kang macam susah pulak kan..tapi rasa memang nak tukar plus nombor aku ni kol mak aku ke sape2 ke memang laju macam air aje topup mengalir..fuhhh..rm5 tu kol mak aku tak sampai 20 minit beb dah licin! tapi nombor mak aku pulak, nanges taw sebab kredit tinggal 60sen tapi mak call aku cakap tepat 20 minit baru lah habis credit..memang beshhh!! maybe i'll change my number..(*,*)...
ciao!!

p/s : selamat tak dapat weird/pervert caller yang macam entry kak peej burhan tu..geli!! Lately, 
        banyak tengok orang accident..so please be careful readers.DON'T DRIVE & DRINK..ahhakss!

No comments:

Post a Comment