Sunday 1 April 2012

kites

umang ai!!! boleh buta bijik mata dok hadap lappy jer nih..bukan fb mahu pun twitter sebab aku hadap lappy ni..aku tak der semua acc tu..buat assignment pun xxxxxxx......rajinkan aku as a student uitm? haha..melangut duk puji diri sendiri woihh..
actually, aku sampai lenguh2 tulang temulang bontot tengok citer Hindustan! miahahaha..
tajuk citernya KITES..best giler weh..!! (>_____<)

memang terbaik citer ni dari segi storytellingnya..aku suka lagi-lagi heronya yang ketak, tinggi melayut, tapi menari punyalah lembut kalah penari kebudayaan Kampung Pinang Sebatang tahu..ce teka..ce teka...tettttttttttt!!!!! time up!! Hritrik Roshan...berdarah mata woih!


                                        





 
menariknya, heroin dalam citer nie bukan dari actress Bollywood atau Holly..heroinnya made in Mexico la der...nama dalam i/c nya adalah Barbara Mori a.k.a heroin citer Ruby (telenovela Ruby di tv3 dulu) mari berdarah mata tengok heroinnya pulak..

                       


                                               

                





mampu mata ke depan tangan di dadaku? haha..


 




kalau korang perasanlah kan..muka dia nih seakan Rosalinda pun ada tapi versi sexy n hot stuff...miahahaa. storytelling citer ni best..ada action, thrill, romance, dan sedihhh....aku typical Malay yang kalau boleh nak semua citer happy ending..>_____<...so ending part tak syok bagi aku..sedihh...what do u say tuan director?? "buat sendiri!!"...... 

poster film Kites

nanges tak reader?? erk..ni maybe bertahun tak jumpa...(>___<)




romantikkkkkkkkk tahu even dalam lalang.....


hah! so apa lagi korang yang belum pernah tengok film nie cekidauuutt aje dekat utube ye..complete with Eng sub n clear...tapi kalau tak pakai unifi memang melangut lah menunggu...(promote unifi sangat (*,*)...)  

p/s: semalam mampu jadi orang lama sangat layan Lachang Kuning..awak semua cuba lagi yer..haha.
      tadi Kites..ni nak cari Paheli n RA.One..tapi sodihh sebab sub dalam Turki n ada yang langsung 
      takda sub.. paham sangatlah aku kan???.....bye...(@____@)

No comments:

Post a Comment