Tuesday 22 November 2011

ikea n curve

semalam jalan2 kat ikea sebab nak teman En.Sam membeli shoe box warna purple
bila die da fallin in love masa tengok kat katalog IKEA..ok orang da ajak jalan haruslah
ikutkan?? hik2..die dok cakap aku nie kalau ajak kemana-mana memang no.1 nak ikut.
kalau tak dapat ikut mulalah..macam budak kecik dan die bapak aq pulak..hahaha..

satu ikea aku dengan die dok round mencari benda alah tu..ok jumpa! tapi takde kaler
purple la..white and black je..so pick up black kaler. ok jalan2 lagi terjumpa basket laundry
jadi rembatlah 1, eh eh eh..jumpa lak cover baju transparent so die ambiklah..dari satu jadi
3...papelah u..da tu aku ajak g makan meatball kat ikea..memang sedap sangat dan just
imaging aku makan 10 ketul tu dengan fries akhirnya tinggal 2 batang sebab kenyang....
(padahal cover bagi nampak x lahap sangat) hahaha...die makan chicken wing 2 ketul..

da makan aku ngada-ngada ajak ke curve kejap ronggeng-rongeng cuci mate gitew..
masuk je sikit mata die da ke padini..ok layankan je...
da masuk haish.....die da berkenan dengan 1 kemeja..ok nice aku suka tengok...aku ade gak
tengok2 baju tapi tak minat sangat...aq lebih suka flat shoe nye saje..tapi die cakap ambik
ar baju kemeja blue kaler ni..cantikkkk...memang cantik tapi bila mahal sangat dan pulak die
belanja aku jadi segan lak..terpaksa la wat2 cakap baju tu tak cantik kan..hahaha..aku ambik
flat shoe warna ijau+biru gitew...suka tengok designnye tu tapi kebanyakkan flat shoe, pump sume
tu bila ko pakai jalan2 memang sakit lah kat ankle tu kan...tak pe...mak menahan je...hahaha padahal
selalu merungut sakit kaki..ahhhh..tak kesah janji suke...:)..da bayor2 sume kiteorang pon balik..balik?
balik r da dapat jalan, makan, n barang ye dak?? hi...bila la nak pakai tu....ok tata nak siap2 g turun
lunch ni...muuaahhhh reader sume!! (gatal secara tiba-tiba)


bYE....p/s: maaf bila tak letak pic...kat ikea lupe nak amik..flat shoe tu nanti da pakai aq tepek kat sini..

1 comment: