Monday 28 November 2011

tak perlu segan ke?

erm...aku sebenarnya tak tahu nak letak title yang sesuai..
tapi tu lah title kat ats tu nak membawa korang semua
kepada cerita kat bawah nie...
takda niat nak memburukkan tapi mengingatkan aku
kalau suatu hari nanti aku da berhijab cantik, manis
baik punya..stok sape tengok nak wat bini senang cakap..
aku akan cuba halang diri daripada membuat orang
bagi pandangan negatif kat aku yang mana luar nampak
baik bertudung litup...tapi sebaliknya...

aku sangat terkejut bila da pernah tengok depan mata
bila perempuan bertudung ni kemain lagi aksinya...
kalah perempuan yang tak berhijab dan nampak
jahat..(cth aku lah tu)

ok..kejadian paling baru berlaku depan mata aku
adalah seorang perempuan yang berhijab masuk ke
rumah kaum Adam yang menyewa dekat dengan rumah
sewa aku...bagi aku lah kan..kau bertudung da cantik..
perangai cantiklah sikit..da tahu aku ternampak kau
cover line lah..ini tidak terus masuk then si bf terus
kunci pintu dari dalam..WTH kan??

ok aku pun bukan baik sangat tapi please ye..bila kita
nak wat jahat tu pandang kiri dan kanan..padangan Allah tu
memang tak boleh nak cakap apa lah kan..
sayang sebab luaran da cantik tapi sayang sangat bila perangai
tuuu.....
masalahnya kat sini..awak tak segan ke awak???
awak bertudung da baik da cantik tapi hebat belakangnya..
ermm.......

No comments:

Post a Comment