Thursday 24 November 2011

my graduation day

saya adalah alumni Uitm!! Alhamdulillah sebab berjaya jugak menamatkan pengajian yg
aku rasa macam lama sangat nak abes..fuuhhhh...menarik nafas lega sebab stress
dip tu dah tamat..tapi sekarang da ada balik stress itu ya kawan2 bila aku futher study
in degree plak..shabas bete!!

haha..ok2 berbalik pada cerita asal aku punya tarikh grad tu pada 27 Okt 2011 sesi
pagi..bila sesi pagi tu sah2 lah lemau aku nak bangun awal kan..tapi kena jugak bangun..
aq siap2 n after tu g ambik mak,bapak,kakak,n niece kat hotel dengan En.Sam a.ka.
Jawe ni..da sampai aku naik kete kakak aku sebab En.Sam ni cakap die ada hal nanti
die datang..

ok aku da cuak dalam kereta sebab takut lambat sebenarnya tapi alih2 ramai je mak
hayam lain yang datang lambat..hahaha..mak hayam?? pandai2 je aku ni kan..ok
da settle sume masuk dewan, dengar sepatah dua kata (padahal berjela-jela), tengok
vid yang sedih sendu dan barulah masuk ke part bagi skrol..berdebar juga takut2
jatuh cam nangka busuk, tertonggeng macam badak, eh macam-macam lah! tapi baca
doa banyak2 dan turn aku!!

Alhamdulillah..sume ok tapi bila da settle sume tu aku terpikir: "alamak..pic aku nanti
sure selebet nih pasal aku macam lupa nak senyum kambing simpul..argghh!!"
em biarlah da lepas kan..jadi aku redhoooo je lah..janji everything was done n
undercontrol...so bila dapat kuar hall tu sume macam ulat..ramai giler wooo!!
aku nak mencari fam aku berpeluh2 tahap nivea pon tak mampu bertahan..
hahaha..sabau je lah..

ok da jumpe!! dapat bunge!! dapat peluk!! wah suke!! (from fam)
ok.. text En.Sam da sampai belum..da sampai da jumpe pastu die surprise kan
aku bunga juga!! tapi tak dapat peluk r...hahaha gatai! harooommmmmm!!
ambik gambar lagi..jom tengok gambar pulak! da letih menaip ni.................. 



bapak,aku,mak,n k.yatie



again....


 en.sam, aku, bapak, mak


layankan aje....




 miahahaha...bapak..bapak...



 teeeeee....suke...


 a bouquet of red roses...me loike


 selebet not selebrity....


AGAIN......


and last skali...........







nak tengok ke??












tak yah la eh....?

ok....tapi jangan menyesal....













count together-gether!!



1!

2!!


3!!!






















haha...muka yang paling tak puas hati dengan aku...period mungkin...tapi die nieh jantan kan?? hahaha..
lupe check jantina....tata:)

No comments:

Post a Comment