Thursday 24 November 2011

raye aji..

basi dah wafa oiiiiii!!!!!
iye.....tawwwwww....tapi tetap jugak nak post entry nie..
ok...ok...layankan aje..
yang rase menyampah ngan belog ini x yah penat2 bace ye..
law rase nak bace jugak tak halang ...
tapi dapat taw kutuk aku selebet..aku cili mulot die!! hahaha..
berani ko mak hayam nak cili mulot anak orang???...............

ok letchugo!!!
memandangkan aku penat nak menaip panjang2..korang tengok
sendiri r...
p/s: agak-agak muntah darah tak korang dengan pic yang super banyak ni?
miahahahha...

                                                 ok lembu da ikat baik punya n da jatuhkan



                                           ni tak taw ape motif..tenangkan lembu tu kot..


                                          ok....


                                          tengok bapak aku tu..kemain pegang pisaunye...


                                          erkkk...nampak tak tu? taw x lepas tu jadi ape??


                                          selamat dikorbankan........................................


 ok tu kaki aku...pehal dowh?...petua...pak sedara aq cakap boleh baikkan kulat air pada kaki..time nak wat tu korang sume kena rendam kaki kat dalam lubang yang penuh dengan darah lembu tu..tapi masa darah tu still fresh ye..jgn da sejuk beruk korang terhegeh2 nak wat..elok2 je kaki tu kang terus kurap anjing bagai ada...hahaha...


                                          berhempas pulas melapah lembu...



ni suku je sepupu sepapat, anak sedara, pak mak sedara sume...law sume ade 3 ekor baru cukup..
owh btw, ibu mengandung (cousin) yang pakai baju kaler merah cair or pink tu..die makan memang banyak n esoknya
terus kau giving a birth.....teee...new born baby!!





 ni ha pak cik yang mengeluarkan ongkos untuk membeli lembu...(muka cari gaduh)




 ni bukan maid from Thai ye....kak aku ni die tak mandi lalu terjadilah pic selebet ini...


                                          harus aku interframe jugak....


 budak ni sangat berat..law 30 sec. je lagi aku dukung, mau patah tangan.....


 aktiviti membahagikan daging2...lebih separuh da dibungkus ye....tu nampak sikit tu....



 walaweh!! aku jadi nyonya jual daging tu...tapi pakai baju kurung..panas tapi kutahan jugak.
agak2 korang boleh??



                                          ni letak kat pintu gerbang....hik3...gurau je..


                                          nampak macam tengkorak tu senyum...gilo aku ni...


da mandi pon....tapi muke tetap penat pasal wat kerja tak henti2 + esoknya ade 'launching' kedai makan barunye ngan mak sedara aku so kena masak untuk tetamu...blok bersimen tu kolam ikan keli..nak beli ar..

korban ni adalah untuk mak bapak, adik beradik termasuk aku dan sorang niece aku ni..Alhamdulillah selamat dikorbankan, dimasak, dimakan semualah...menunya lupe nak ambik pic..tapi sodap melampau
n finger lickin good!
MENU: gulai daging kawah n sup tulang gearbox etc.... memang habis nok! tak de stok punya...



and last but not least....................










                                                          budak yang winrar!! berat giler.....

SEKIAN...

No comments:

Post a Comment