Thursday 5 January 2012

dari bowling sampai ke wayang

Ehem2..semalam aku g jalan-jalan dengan orang tua Sam ni..tujuan asal adalah main bowling sebab semenjak dua menjak ni, kami berdua dirasuk oleh hantu bowling kot..macam hari2 nak ke ou semata2 main bowling.
Fyi, aku memang tak pernah main bowling before this! kesian kan kat aku? *_________*
sebabnya adalah aku rasa tak kompiden nak baling bola tu takut masuk lane orang la, takde gaya orang main bowling la, malu kat orang tepi2 la kalau bola masuk longkang..(ko bajet orang nak sangat tengok ko main bowling)..dulu2 time sekolah, kengkawan girl2 aku suka main bowling ni tapi aku teman je main taknak.
sampailah baru2 nie aku terasa nak main bowling. ok aku n en.sam g bayar kat kaunter n charge rm22..suppose just rm18 tapi tak bawa stokin kenalah tambah rm4 untuk stokin. tapi aku tak pakai. malas aku..bapak membazir..

aku memang tak reti main, so aku hentam sajalah..:) . en. sam pulak pointnya sah2 banyak pada aku kan..
tapi nak dekat abis game tetiba strike for the first time! aku macam wth?? hahahhahaha..tapi rasa tak puas r kan sebab sekejap je..lepas tu kitaorang terus masuk cinema dalam pukul 11.p.m sebab nak tengok film Sherlock Homes..ok wa da fak aku masuk dengan En.Sam citer da start pukul 10.30 p.m rupanya..salah tengok tiket! so macam bingai jugaklah nak follow balik citer tu kan..aku sampai terido2 siakkk!! boring owwhhh! tapi ada part yang tembak2 tu aku punya terkejut dari tidur terus mata bulat je tengok sampai abis dan barulah aku rasa kebest-an citer itu..akhirnya.

ok sekarang kami gila main bowling ye..sebab selepas tu, in 2 days ago, kami pergi lagi ke OU tapi ada 2 orang lagi join sekali..sume dah bawak stokin sendiri, tapi aku n En.Sam taklah pakai stokin bowling yang macam stokin budak tahun 1 tu..hahahah..

sekali main, aku yang dapat point paling sikit!!! abes sume masuk longkang..inilah orang kata, ibarat menabur duit dekat bowling *_____________________*..ke sume patut strike kalau aku pakai stokin sekolah yang putih bersih dibeli dekat bowling haritu?? haha cam bingai..da habis tu terus kami semua tengok film Hell's Gate yang 2 orang lelaki ni nak sangat tengok sebab terpengaruh dengan director citer Saw..dia yang buat film ni..sekali lembap macam siput babi dan cerita tak sebest citer Saw..sigh...da habis kami lepak di Kayu Nasi Kandar di Damansara sambil plan nak main bowling lagi..

p/s: wah tak sabar nak battle of bowling lagik! tapi nak cari tempat murah sikit r...sape tahu??
      (ok kami da rasa kebest-an bermain bowling)

No comments:

Post a Comment