Thursday 19 January 2012

gonna missing u my babe

uhukk...uhukk...im gonna missing blog bucuk ni taw nanti sebab maybe kurang update kerana busy..kurang 4 jam dari sekarang aku dah nak balik Pahang...wahhhhhhh...rindu weh kat parents, family,  iman demuk n kucing gemuk n oren...tapi yang tak tahan aku la jadi pencacai tahik si kucing tu pulak pasal now mengada- ngada ye berak belakang sofa...before this, 2 ekor ni toilet train tapi entah since aku da masuk degree ni pepandai lak x nak berak kat toilet...saje mencabar aku r tu...ok rase nak penyet 2 ekor kucing ni..

owh selamat cuti sebulan lebih je taw...awal bulan 3 da masuk balik...tapi mesti aku liat nak balik S.A...ok starting for 2012 ni banyak ada prob la...tapi x per..aku cuba kayuh slow2 n make it normal again...amboi word kayuh tu x tahan tu...nape ingat ko nelayan??? hahahaha...
ok nak siap2 terus pasal bas 9.30 pagi..aku nak kena siap awal pasal diri ini Lembab sangat...wah matiklah mengata diri sendiri...ok memang betul pun. *____________*

ok nanti kalau aku rajin nak update, i will update wokey.....i'll missing u En.Sam..datang Pahang nanti ye!!. owh Gong xi fa Cai!! Happy Chinese New Yearrrrr...arippa2...andre2.....bubye!!

p/s: thanks for those yang reads my blog x semenggah nie..
        i appreciate it...wait 4 next post ye!!!

No comments:

Post a Comment