Wednesday 11 January 2012

pehal salah kelas..?

ehem-ehem...assalamualaikum..(gaya ustajah pilihan)...hihi..
semalam banyak betul ujiannya...dari yang kecik cinonet sampailah yang aq rasa stress gila babi...eh macam mana babi selalu disebut-sebut manusia...famouskah??..miahahaha...lantakkan saja...

ujian yang kecik2 tu takyah la aq citer pasal malas nak menaip panjang2 kat tepon ni hah..
kita story yang besar n aku rasa gila betul semalam sebab dapat tahu lecturer ada problem
masukkan markah sebab baru dia perasan selama ni aku p register third language aq level 2!!
perghhh...aq da cuak muka da merah macam aku kentut kuat dalam lif sebab menahan
rasa sakit hati n sedih gila bila pegawai fakulti cakap da tak boleh nak tukar dah n terpaksa dapat 0...ko bayangkan aku punya air mata sikit lagi nak meleleh bila mengenangkan susah
aku habiskan masa dok pergi kelas italy, buat vid, buat oral test n lain2...sape pernah baca entry aku yang aku dok cerita pasal subjek italy ni tahu r...

sekarang pegawai tu memang tak dapat tolong sebab die cakap aku da print slip exam n da sampai ke level SMP (benda jadah ni pun aku tak tahu)..tapi masa tu aku buat faham n angguk kepala konon fahamlah apa dia dok explain kat aku tu)...die cakap yang bila da ke level SMP ni, dia dah tak ada kuasa nak tukarkan sebab mungkin pada pendapat aku kuasa dia tak sekuat kuasa Power Puff Girl atau Yaya...haha..bangang je kan...
dia suruh aku slow talk atau bahasa gangsternya kawtim sama dia la dik..mana tahu si prof.ilaria nih berbaik hati dan mulia dapat tolong aku kan yang mana salahnya bukan terletak pada aku sorang...dia as a lec, suppose dapat detectlah list name bebudak kelas dia
setelah student sume validate dulu...


lagi pelik kenapa aku tak pernah dapat surat warning dari lecturer italy level 2
yang aku tak pernah attend class for the whole semester..dan sure aku kena bar dari exam...
pelik sungguh aq...ok aku tengah serabut memikirkan yang dia nih boleh ke tak kawtim...kalau
tidak memang habis pointer aku!!!!! uwaaahhhhh.....

No comments:

Post a Comment