Thursday 19 April 2012

banyak cuti!!

wahh...fyi, Uitm tetiba taw buat pindaan akademik sem ni..pindaan ye adalah kitaorang dapat cuti lagi after cuti mid term ni nanti..cuti hari Gawai...seronok lah budak Sarawak sumekan..owh ye, pindaan dibuat atas sebab Uitm ni prihatin kepada student dari Sarawak ini lagi2 yang menyambut pesta Gawai..aku tak sambut ye kawan2..kang ada pulak ingat aku non muslim..*banyak kali terjadi*

seronok2 jugak tapi study week telah dipendekkan menjadi 4 hari daripada 1 week & final exam akan jadi 19 hari daripada 21 hari before ini..ok..bagi aku sama je lah..study week before this aku bukan study sangat kan..*jujur aku ni taw..huhuhu*

tapi giler lah special kan bebudak yang celebrate hari Gawai ni cuti sampai 9 hari..raya Cina & Deepavali or Chrismast pun tak cuti macam tu punya lama..(sian penyarah Cina & India)
erm..tapi tak kesah lah cuti or tak cuti kan..aku suka jeeee....
tapi bak kata roomate aku, " kalau ramai sem ni student gagal, perlu salahkan cuti hari Gawai yang dibuat sampai 9 hari ini sebab ramai diantara mereka banyak minum TUAK..." huahuahua......
dah2 aku nak siap beli tiket bas, nanti sold out mulalah mengaruk sorang2...

p/s: tiap kali nak type word cuti aku typo jadi cuit....ermmm...kalau ada yang typo buat2 tak nampak
       aku malas double check..

No comments:

Post a Comment