Monday 16 April 2012

Titanic 3D



wow! excited bebenor aku nak tengok Titanic 3D ni semalam kat Space U8..ye ar sebelum dapat tengok malam tadi, aku ngan Sam dah ushar dulu kat GSC OU..tapi sedih masa tu dah lambat datang so tayangan esok lah pulak kan..>___<.....tapi selamatlah ada Battleship yang owesome..layan jerr...

later aku pergi lagi, kelmarin ar dan gigih p OU ni..beratur lama jugak ah sebab ramai pulak makhluk Allah malam minggu ni kan yang tengok wayang..aku rasa semua excited nak tengok Titanic 3D and Battleship..kira termasuk akulah kan..huhu..
tapi kau, sedihhhhhh...Titanic just ada 2 seat kosong tapi jauh2 kot...memang tak ar aku ke sana Sam ke sini..jauh kot seat tu..jadi cancel lah padahal aku dah sibuk beli food kan..

aku yang geram tak dapat tahan sebab 2 kali pergi 2 kali tu melepas so, aku p lah check time tayangan Titanic kat internet..kang suka2 hati datang kempunan pulak..aik macam makan lak..
ok check MBO Space U8 ticket ada pukul 10 p.m..set time ngan Sam sume and kitaorang pergi..selamatlah ticket ade taw..kalau tak aku rasa nak jerit macam Tarzan..hahaha..*melampau!!*

hah kau dapat lah spek mata 3D kan..wow! kagum aku tengok Sam pakai.. die tak pernah hayat pakai spek mata ni so ensem..hahahah...*matakeatastangandidada*
aku pulak dah double pulak pakai kan..rasa macam sakai pun ade..

masa start citer aku dah macam wahh..muda trang tang-tang lagi si Leonardo Di Caprio time tu..macam baya-baya aku jer..hahaha..
si Kate Winslet cun sangat muka dia tapi hambik kau boleh tahan ganasnya..
sah2 feeling sesorang kan time romantic  punya time scene yang "i jump u jump"  tu...wahhhh......
pastu sempat pulak bergenang air mata bila scene sedih and time si Rose & Jack nak sehidup semati tu..padahal dah tengok kan before this tapi sedihnya tetap sama siott...
Sam as usual mengejek akulah sebab feeling2..Lantakkk....dia mana layan citer romantic ni cuma dia excited nak tengok in 3D..erm menyesal aritu tengok The Lorax and Puss in Boot in 3D. sure lagi seronok!!! :)

ingat nak hambik gambar kitaorang pakai spek 3D tu..tapi abang wayang tu awal kemain tunggu kat exit door nak collect balik spek takut ada yang nak buat harta kan..erm..niat dihati baru nak ambik pic tapi tak jadi..pastu tepek kat sini..mesti macam comel dalam kesakaian. :)

p/s: next film, Madagascar in 3D!!  tak sabarrrrrr...urgghh comel!




No comments:

Post a Comment