Sunday 15 April 2012

habis jugak modul 6!

argghhh...tension haku sebab kena attend modul 6...tak suka..tak suka..tak suka..! (pang! satu kali)
modul buat 2 hari iaitu hari semalam dan jugak hari ni..tapi semalam kejap je dari 8.30-11.00 pagi.
tapi aku datang pukul 9.00...(gila pelajar cemerlang) >____<.....

tapi enjoy jugak sebab penceramah tak lah membebel jenis tak de imput kan..so aku boleh paham apa die ngomel even mata aku nak terbuka pun azabbbbb.........
pot..pet..pot..pet.. die membebel aish rasa kejap je habis..
kira tinggal satu modul je lagi..

then, tadi kira attend modul untuk hari kedua ar..aku rasa nak bunuh diri je sebab malas bangun pagi untuk pergi modul yang start 8.30 until 6.00 ptg!!
aku pikir kalau tak pergi kang, tak pasal-pasal aku kena repeat lagi..*urmm taknak lah Mak Jemahhh...*
kuatkan hati, teguhkan diri dan tajamkan minda untuk pergi jugak modul *ada macam penceramah tak?*

Alhamdulillah pergi jugak aku...hihihi..
ofkos haku pergi sebab tak mau dihantui lagi modul ni sem depan..sebab sem depan haku bz dengan shooting segala...
so aku nak umumkan ini adalah modul terakhir dalam hidup aku sebagai student UiTM! yihaaaaa!!!!
maka complete lah sudah modul haku...!:p

p/s: modul, the best part is dapat makan free! sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........:)

No comments:

Post a Comment