Friday 6 April 2012

mimpi shitbrix

Assalamualaikum.....knok-knok...(ketuk pintu rumah jiran sebelah)...
ni nak cerita sikit...(betulkan selendang) >__>......

sang pemimpi  :semalam mimpi dasyat nokkss..
jiran                 : ye ke wehhhh....ape?? ape??
sang pemimpi  : bangunan uitm kena bom siakkkkkk...
jiran                 : wth????

perghh..malam tadi aku mimpi kot..bangunan uitm kena bom dengan umah sewa aku sekali weh..tapi masih lagi selamatlah aku dalam mimpi tu...gilalah weh...yang aku ingat lori besar yang bom bangunan tu....kira macam tetiba keluar dari lori tu lah bom tu dan hentam uitm..bangang mimpi tu tapi scary kot..macam tengok wayang 3D...rasa macam dah baca doa sebelum tido..erk..tak ingat pulak..
mintak jauhlah benda2 macam itu..kalau tidak aku dulu yang mati ketakutan...


p/s: (bajet pernah tengok wayang 3D-bapak kesian) hahhaha..




No comments:

Post a Comment