Monday 2 April 2012

pesan bapak

salam semua! wah ape aku nak cerita dengan umrah ni ye...fyi, aku tak pernah pergi lagi Mekah untuk buat umrah atau haji..ok my fam last month baru balik dengan selamatnya ke tanah Malaysia selepas mengerjakan umrah. Mereka yang pergi ketika itu adalah mak & bapak, kakak sulung n kedua..so bapak dah sebut menyebut pasal nak buat umrah lagi next year..tapi kali ni Insyaallah akan bawak kakak aku sorang lagi n aku...Alhamdulillah...teruja tapi mungkin tu cakap2 bapak je..

ni baru kejap bapak kol n dia tanya khabar..(eh bapak tanya khabar anak? sungguh derhaka anak ini..hihi..) dah bertanya khabar tu tetiba bapak tanya tahun depan bila ada cuti sem sebab nak bawak aku buat umrah..aku macam teruja giler dan pesan bapak lagi " sempurnakan solat dan start belajar apa yang patut sebab next year bapak nak bawak kau kesana..kalau masih lagi tak buat apa yang wajib ganti orang lain.."...
gulpp...ok..tu jer..ok ustajah pilihan nak bersiap-siap ke class dulu yer...(jalan sambil tunduk tersipu-sipu)

byeeee........erk maafff..ASSALAMUALAIKUM......... (>__<) -ustajah malu!

No comments:

Post a Comment