Wednesday 4 April 2012

patah kaki..




Nak sainnnnnn........! eh..eh..gedik sendiri..ahakkss!! eh..aku pelik taw kenapa kalau patah kaki, tangan, leher, hati, patah seribu..(eh!, termasuk tajuk lagu shila) dan semua yang patah kat anggota badan manusia, semuanya ada kawan2 or family members tinggalkan signature dieorang. Retis sangat taw mereka2 semua :)..

owh terlebih suda ibu & bapak semua, kaki berbalut macam mumia kat atas ni bukan kaki aku..aku google image aje..aww..entah kaki sape lah aku sumbat dalam entry nie..:D
sebenor nye aku bukan nak cerita pasal kaki patah yang betul2 (ada patah yang main2?).. kan before this ada post pasal baby purple Sam remuk..so dah dihantar ke Perodua untuk dibaiki..

Tempoh yang diperlukan untuk dapat kelulusan pihak insurans itu adalah 1 month..berjanggut lah menunggu kan?. So.. kesimpulannya, aku dan Sam 'patah kaki' diulang sekali lagi 'patah hati', eh PATAH KAKI sebab kereta tak ada within 1 month...memang serius sadis terhadap diri kami berdua..

p/s: patahhhlahh hatii...merajokkklah diri...-nyanyi kejap walau suara non hadooo!!

No comments:

Post a Comment