Wednesday 18 April 2012

game game dan game....

dulu aku giler game taw..aku kalau sehari tak main tak sah! balik kelas on lappy & main sampai tak hengat dunia..sungguh ketagih sangat time itu macam ambik drug..hurghh...
game aku main bukan lah seperti Dota or game 'maskulin' macam bebudak jantan main..aku tak suka sebab memang aku tak suka argh kan....

games yang aku dok main tak ingat dunia tu adalah sumbangan housemate time dip yang suka kumpul games, film, lagu & etc..aku hambik dari dia sampai lappy aku full sebab games.
terima kasih kawan :)
ehem..ehem..tahu tak games ape yang aku giler sangat suatu aku diploma dulu & sanggup delay buat assignment sume?? (adik2 jangan tiru)




                    



kerana 2 games ni aku memang giler2 main taw sampai Plants vs Zombies aku main sampai habis level!! memula memang tension tahap gaban sebab aku bencik tengok muka zombie tu yang lahap segala benda tanaman aku tapi aku terror of course mati aku kerjakan all of zombies- gila perasan-
anyway...zombies sangat damnnn....!!

gold miner pulak sebab aku rasa sangat ohsem bila main..kau kena laju & sharp time nak hambik emas yang berkoyan kat bawah tanah tu..
tapi...tapi...ada part yang aku gerammmm giler iaitu time babi ke binatang hape ntah duk kehulu kehilir halang kau dari ambik emas tu..dah lah masa bagi tak lama..stress aku dengan binatang macam babi tersebut..(*,*)
high score aku pulak paling tinggi 100000++.......(clap ur hand pleaseeeee..)
dah-dah...kembang pulak hidung aku ni kang..:)


Accually, a few games lagi yang aku giler main waktu dip dulu tapi yang paling giler dua games diatas ni..
tapi itulah dah lama aku tinggal games tu sume..now dah degree aku macam takde masa sangat sebab malas nak layan..
owh..tak..tak..aku gila main Angrybird..tak kesah lah yang season punya or tak...tapi sekali aku main memang siap ar sebab aku ketagih kott...sampai semua level nak full 3 star..(tapi dibantu oleh Sam yang jugak taik games)

ok tu je sekian..

p/s: dulu-dulu main emak2, masak2, polis sentri semua..sekarang budak 3 tahun advance gila main
        games dalam Ipad...:(

2 comments:

  1. aku main game dari pagi sampai malam.. last2 sakit belakang. huhu

    ReplyDelete
  2. org laki mmg taik game...kan?? hihi

    ReplyDelete