Sunday 13 May 2012

akak sorang je lah yang ade ye..

Uhuu....dari last week aku blog walking asyik lah terjumpa dengan post pasal Sparkle Project Yuna tu. Bosan aku..hahaha..so aku automatik terindu dekat Galaxy Note yang dah ditangan orang lain..Huwaaaaa...

So, aku nak sembang2 sikit pasal sebelum Galaxy Note dijual last month, aku dengan Sam ada pergi ke Plaza Low Yat untuk cari ganti lappy aku. Then, ada promotion ke hape entah pasal G. nOte & ramai lah yang datang nak beli dan jugak menyibuk...hiewww2...so orang memang ramai macam ulat dekat situ. 

Aku dengan Sam melekat kat abang yang dok melukis pakai G.Note tu. memang cekap, pandai nak mati, dan lawo jer die lukis gambar budak kecik situ. aku ingat2 balik, aku ada gak boring2 kat rumah sambil mengasah bakat dok drawing pakai G.Note tu tapi nanges kau draw-erase-draw-erase...(tangan tak dibedung kot) hieww2....

So, aku pun yang ramah tamah ni p lah tegur akak sebelah aku ( mak kepada budak yang dilukis potret). Aku tanya macam mana nak mintak abang ni lukiskan muka kita nie..kena bayar ke free of charge..akak yang lagi ramah tamah dari aku ni terus explain 40 muka surat kat aku sambil keluar kan G.Note yang baru sat dibeli..dia siap cakap lagi " owh kalau nak muka dilukis ni adik kena beli G. Note ni dulu lah baru boleh lukis free dengan abang ni, tapi kalau kat belah sana kan adik (tempat lukis) ..takyah beli G.Note pun takpe tapi kena beraturlah kannn.."
sambil suh anak dia senyum sambil tu dok menayang tanpa iklan kat aku dengan Sam G. Note dia...(-,-)..zzZZZZZzzz...

akak sorang jer ada taw! kau hade??

Aku dengan Sam pandang  each other pastu senyum jer..biar jer lah dia..dia sorang jer ada kan...>__<
Nak je tayang jugak kat dia pastu cakap " akak saya dah khatam G. Note 400 kali dah.."
tapi tak baik lah pulak kan...wat tak tahu sudah anggap jer dia sorang ada..huhu
Then, aku dengan Sam p lah tanya G. Note harganya berapa now kan..still RM2290 kot time tu!!..pheww...Sam beli G.Note bulan 12 tahun lepas tapi masih lagi tak turun harga..owh tapi masa nak let go G.Note tuh last month kat PAS harganya dah turun sikit..tak ingat dah berapa. So p lah beli kan sebab memang puas hati..:) 


p/s:  ni dilukis oleh kawan aku pakai G.Note Sam, cute kan?




No comments:

Post a Comment