Monday 14 May 2012

berangan dulu boleh?

Ehem2...sekarang tetiba aku rasa ramai noo yang kahwin this year..para retiss & orang2 yang berkaitan dengan aku tak kisah lah my bff or family members. Serius, memang ramai! Yang bakal menimang anak, ada anak, baru beranak semua ada taw ibarat berlari berganti-ganti gitu...ada jer kan..aku jugak lah yang bakal kertu kat sini..huhuhu..

Ok, meh masuk isi-isi yang seterusnya. Hari tu ke Ikea sebab ikut roomate jalan2. Dah ke Ikea wajib lah pekena meatball walaupun mulut melayu ko nak feeling makan pasembork kan..wuhh!! tak kena gaya kalau tetiba ada jual pasembork kan. theeee..(>_<)

So apa lagi, let's cuci mata lah tengok segala furniture, barang dapur, dan macam2 lagi. Dah tu, dalam hati berangan2 lah kan nak ada rumah sendiri, ada laki, ada anak, semua dan imagine lah konon2 p borong barang kat Ikea..alahai kalau tuh, mau semua aku nak hangkot pastu deco2 bersama aku...aku dok survey2 harga balang kaca yang buat isi barang dapur tu sebab mak aku dari dulu puas dok mencari yang sesuai cantik plus tak mahal. So aku dah jumpalah tapi nak belikan dulu aku sengkekkkkk sangat. nanti2 mak ye...10 balang wafa beli taw! kalau tak cukup kita beli lagi 20..wuhuu...

Berjalan kaki dalam tu ibarat merentas desa sangat taw sambil2 berangan. Tapi berangan jer lah dulu kan..dapat ke tak tengoklah pada rezeki dan panjang umur yang Allah bagi. Aku memang rasa semualah yang p situ lagi2 dengan bf ke gf or kawan2 memang berangan tak sudah lah konon nanti nak sumbat barang rumah dengan Ikea punya barang yang sangat style, modern dan jugak inovatif itu..takpe..takpe..slow2 kita kayuh bersama ye..Insyaallah dapatnya..



yahuuu berlian tulen!! awak 1 saya 1 (>_<)

Kepada Ela my bff & K. Siah (anak buah) bakal berkahwin akhir bulan May dan awal bulan Jun ni semoga segala berjalan dengan lancar majlisnya dan siap sedialah gosok bontot kuali! :)..u olss may be the most beauty bride on ur special day!!



aku dulu cop baju ni!! berani kau!
p/s: gila meroyan tengok banyak sale taw aritu! walau sengkek tetap aku sambar 1 baju. :)



No comments:

Post a Comment