Saturday 5 May 2012

paddle pop!

aku baru je lepas makan ice cream ni then terus rasa nak type post pasal ice cream ni...post dulu2 ada aku nyatakan paddle pop aka P.Pop ini antara feberet eskem aku..sedap, lemak, cukup rasa, tak manis sangat, n maybe sebab kaler rainbow itu yang buat aku excited nak makan eskem ni sedari aku masih hingusan lagi...(hahaha...ayat cam bagus jer)

tapi kan...emmm...
lepas aku makan eskem ni, aku rasa lain sikit dari segi rasanya..tak sesedap dulu2 time aku excited kejar abang eskem bawak motor ni sambil nyanyi kuat2 lagu tema Paddle Pop..aku rasa buku recipenya mungkin dah hilang tulisan kerana dah lama sangat produk ni ada kat pasaran...jadi kemungkinan besar si pembuat P.Pop ni agak2 aje ramuannya...aishhh...entah lah..itu pendapat giler aku..

korang kalau rasa aku kencing korang, lepas baca belog ni pergilah kedai macha, nyonya, atau pun kedai Pak Mat -wah 1 Malaysia sangat- dan cuba lah!






p/s: pic tak clear pasal pakai web cam..(*,*)

No comments:

Post a Comment