Thursday 17 May 2012

stressssss......wuwu..


Minggu stress..sungguh tak tipu! (*__*)
Sebab stress adalah bila test, assignment, presentation nak kena buat dan siap kan dalam masa yang terdekat...huaaaa..
Aku rasa macam nak terkincit menyiapkan..eh silap memulakan semua ni sebab sentuh pun tidak lagi gara-gara pengaruh internet yang buat aku melencong entah kemana. NICE..

Mana aku nak terkejar buat assignment, study lebih kurang untuk test, berpeluh ketiak nak prepare presentation, mana kan nak jaga diri, laki dan anak-anak lagi..eh bila pulak kahwin ( ~,~)...
Rasa nak bangun-pitam-bangun-pitam tambah pulak ada writing test for my Italy next monday...habis lah berbelit otak nak mengingat maksud nya. 

Dah tu sibuk nak balik Kuantan lagi next week sebab anak sedara kahwin..selamat baju melaram baru siap jahit..awww..aku akan jadi rimau jadian taw hari tu. oppsss...all of my family kot akan jadi rimau terpilih hari itu..hahaha...nak tahu kenapa, nanti dah abes majlis aku tepek gambor nya lah ye..

hihi...aku Adolf versi kucing..ko stress ada aku kesah?
byeeeeeeeeeeeeee.....:)

p/s: tergelak-gelak aku dengar lagu Udin Sedunia...lagi2 tengok muka penyanyinya...kelakor abes!!

No comments:

Post a Comment