Saturday 5 May 2012

umrah

Pada 28 Feb 2012, family aku ke Mekah buat umrah selama 14 hari. So kat sini aku tepeklah pic fam aku yang diambil waktu kat sana..aku baru ambik camera dari mak aku so meh kita cekidaut gambar2 ni....Insyaallah kalau ada rezeki memang aku nak pergi..:)





kat airport



transit di Lahore (meriah sangat warna bas)



muka serius


 































 




putih suci masjid nie












jual susu unta
bapak & tokey kedai kain




mak cakap letih shopping ole2 so muka adalah serius


ini pun sama..:)



k. ana, bapak, mak, k.ani
tak ada gambar kat dalam Masjidil Haram..dalam fon akak aku adalah..ni pun pic tak banyak sangat dorang amik sebab selalu tertinggal..tapi biarlah..pergi sana nak beribadah dan bukan pergi sana nak bergambar sakan ye dak? teringin nak p sana................(>____<) Amin.....

 p/s: mak aku gila2 beli jubah dengan aku2 sekali dibelikan..tapi bila agak2 aku nak pakai
        ye..aaaaaaaa?

No comments:

Post a Comment