Tuesday 20 December 2011

1 hari nie

halo...
erk..takda siapa halo balik..
alahai malunya..
hahaha..

tadi aku memasak taw..
konon nak jimatlah..
aku masak sardin n goreng telur
dadar je..nasik malas masak.
boleh??
aishh..aku boleh jer..masak nie
bukan apa..ikutkan malas sebab
pagi lagi lepas habis test aku bedal
nasi kerabu sebungkus.
sedap derr...

so ingat malas nak masaklah..
tapi fikir balik, masak je lah..boleh
makan seround lagi! lagi aku kesian
kat en.sam..dia nak makan sardin so
aku ni masak jelah..
pic aku boleh lupa nak hambik.. aku
pelupa sejak 2 menjak ni..(alasan)

da siap masak aku bawak turun lauk2
n makan kat taman bawah rumah..awww..
hihihi..romantik kan?hahahakktuiihhh!
bukan masalah romantik makan kat taman,
kang bawak masuk rumah mampus kena
tangkap dengan Jais..

aku kol dia siap2 suh
dia beli nasi kosong je tapi tengok
bawak cendol sekali..sedap
jugak cendol tu..aku bajet konon kenyang
tapi dia pelawa nasi separuh aku terima
aje..makan2 tetiba lak hujan da start renyai.
nasib da nak habis makan..da basuh tangan
kat paip tepi pool aku plan nak ke Giant
beli barang2 sikit..sebab lauk da habis n
malamnya pulak plan nak shoot vid Italy.

da sampai Giant, aku hambiklah barang2
yang memang takde dalam list otak aku..
pakai capai yang mana rasa nak n takda..

sempat ambik pad sofy 16s, ayam, nivea
deodorant, mushroom grey oyster, cottage fries,
n nestle bliss... ada 2 barang rahsia. tettt!! motif
nak rahsia..macam orang nak tahu..

da itu je tangkapan aku setelah ke laut bergelora
Giant di Shah Alam..ok esok nak goreng ayam
n mushroom masak manis..bye....

laporan dari lisa suri rumah..

p/s: tengah aku dok taip entry ni mata ternampak cicak kecik kat dinding..apa lagi cicak lari masuk belakang
      kertas tampalan budak bilik sebelum ni..aku tak lepas peluang, hentak dia pakai selipar rumah..nasib die
      ler...sape2 tolong ambik bangkai cicak..sah2 busuk derr 2 3 hari  nanti..

No comments:

Post a Comment