Friday 16 December 2011

kes ngaji

hik..hik..hik..aku tersenyum jer
bila sebut kes aku mengaji dulu..
punyalah ramai guru mengaji aku
dulu...taw sebab apa?

sebab aku selalu buat alasan kat
mak aku..guru mengaji tertido
time ajar mengajarlah, garang sangat,
itulah, inilah...hik3...

tapi memang aku tak tipu..
time aku tengah mengaji, guru
mengaji aku boleh tertido..eh..eh..?

ade pulak tu garang giler taw..
aku memang nak terkencing-kencing
kalau dah kena 'sound' time kecik-
kecik dulu...

last-last sampai mak
aku tensi dengan aku dan mak
cakap ko pandai-pandailah cari
sendiri lepas macam-macam
songeh aku...

so moral of value mengajilah sampai habis ye
tak kisahlah berapa banyak pun guru mengaji..

eh..eh .. muka tak makeup..:)

  pakai tudung tapi lengan baju sontot!! maaf..teee...

p/s: saja test shawl

 


No comments:

Post a Comment