Monday 5 December 2011

godai aku lagi

plis....pliss....plisssss...

godai aku lagi..
tak tahan rasanya ni..
(aku gilalah mintak digoda!!)

tapi apa aku peduli..
aku memang rela digoda...

arghhh..tidakk...
berdegup kencang rasanya dadaku ini
Ingin berteriak aku mau kamu....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 motiffffff??..LOL





 da kering da sekarang...siapa nak derma aku sebotol???


 birthday bos aku dulu...sedap tapi keras nak mampus kek BR yang dok heboh2 kat radio sekarang nie..


 officemate baik hati belikan aku sebijik kt SR sempena aku da abis praktikal...


 aku da cekik dulu...memang menggoda rasanya...argghhh....yeahhhh...
tapi sebetulnya lagi nikmat kalau orang yang belanja..ye dakk??


 alahai...(senyum...tak perlu kata apam apa- apa.....)


 ini goda sampai boleh muntah balik!! tapi terbaek from tony roma's....


 yang nie aku bedal housemates aku punya dulu...dia langkawi punya orang so bedal berapa pun dia tak kisah...ehh..ni pendapat aku je...teeee...jangan mara haa..



 moral of the story **
goda tu letak tepi dulu sebab seluk poket / purse n tengok ada berapa hinggit sekarang..
lu miskin la sekarang wan!! (menangis berlagu shahdu aku sekarang...
no..tidak..aku menangis sambil moves like jagger..i got the moves like jaggerrr....)

p/s: sure korang bace n tanya dalam hati  "manalah part berlaku keluc***an....??"
tak de...da abes da citer aku...close window or scroll lg untuk baca post lain..
maaf kalau reader tergersang dengan baca title je ..

No comments:

Post a Comment