Sunday 11 December 2011

sweet 65!!!

amboi2...sweetnya la yer...
siapa yang da 65 tu??
hihihihi....


bapak kita ler...(^_^)
eh bapak aku! bukan 'kita'...LOL


bila tu??
bulan doblas nie hah! yeahhh!! suka..
tapi korang sume tahu tak antara mak, bapak
n aku..bapak aku mengalahkan
aku dan mak aku celebrate tetiap tahun...

aku??
da study nie maknanya da 4 kali tak
celebrate ajak kawan2..gantung2 belon,
ikat rambut ada riben, ada choki2 bagai
....nyanyi kuat2 dan tiup lilin sampai
tersembur air liur..ahak! sory.

bengang betul aku...hish...tapi bukan
takda orang celebrate besday aku langsung.
ada je tapi tak meriah macam zaman2 muda
dulu la...setakat housemates dan bf...
dapat juga bear gedabak2 or pape harta karun
yang lain..hihi..syukur.

adatlah ye reader sume..aku kalau post pasal
benda lain dengan diri2 aku sekali terlibat..
katanya tuan belog..siapa menyampah maaflah..

anyway, aku saja nak post pasal besday
bapak aku even belum sampai tarikh yang
betul..24 Dis ni barulah cukup 65 thn..sama
dengan weds kakak Hanis Zalikha, kak Liana
dia tuh...ni kira pre besday post..kelass kau wan!
*cakap la sebenarnya takda idea lain. wink*



location: rumah feveret bapak aku...dekat dengan hutan..suka habiskan time
             dia kalau da habes kerja.. dia kan anti-social..hahaha


 majlis harijadi orang lama ni tak perlu la choki2, jelly sume tu ye...hi3..mee bandung kakak aku buat seperiuk nak makan kenduri...ambik kau!


 
kat kedai runcit mak aku ni.. eh tapi nya pe biol sangat aku letak pic ni?? ni pic time besday mak aku..dapat pe ntah aku tak ingat.




 ok back to besday pictures bapak aku..ni tahun lepas punya.


 eh2...happy cam besday boy pulak!! tengok badan budak kecik ni ade bintik2..haishh budak kecik selamat da besar takda da.

hahahaha..tatata....

p/s: nak upload video time besday tapinya takut nangis korang tengok 'keromantikan' mak aku...
      ade eh word tu?

2 comments:

  1. salam..

    selamat hari lahir buat ayahanda awak yg ke 65.

    moga dipanjangkan umur, dimurahi rezeki, bahagia di dunia dan akhirat...amin.

    ReplyDelete
  2. wassalam..tq doa utk bapak sy ye..

    ReplyDelete