Thursday 29 December 2011

lappy tua

semangat nak berblogging tetiba down..
semuanya pasal lappy tua ni ha..korang
imagine jelah yang skrin lappy nie bergoncang
macam tibi lama tu??
sakit bijik mata aku nak fokus..
owh actually, da 3 tahun
kot aku pakai..orang lain da ganti baru da
aku je tak..tapi kalau ada yang sponser
"kecik tapak tangan, nyiru mak tadahkan"

skrin nie mula-mula sikit je...tak effect pun
mata aku macam sekarang ni..
semuanya bermula dengan masa cuti sem yang lepas,
aku suka on laptop memalam
buta sambil meniarap macam omputih tengah
berjemur nak kulit tan tuh...
aku suka tengok movie..biarlah beratus kali aku
tak kisah kalau film tu best macam 3 Idiots misalnya.

ok bila dah tengah malam, mata aku nie cepat buruk..(^..^)
so aku bila tertido tu pagi esok bangun lappy da kena
hentak dengan kaki aku..so kalau da dekat 4 bulan
lappy aku kena seksa dengan kaki, memang rosaklah..
(erk.. aku rasalah sebab laptop aku before this tak meragam skrinnya)

ni aku gigih jugak nak post entry baru tahu??
citt..mata aku berpinar-pinar sebab lappy ni..
ke lappy sudah memberi hint supaya gantikan dengan
yang baru? emmmmm....maybe.

p/s: baru berangan nak camera canon E600, lappy sudah kasi wa panas. (ayat ganas) buuekk!

No comments:

Post a Comment