Friday 2 December 2011

yuhuu...

lama pulak rasa tak post entry baru..
citer ada tapi aku rasa tak larat nak
tulis panjang2 sebab assignment aku
tengah bersusun cantik dalam list ni hah!

test italy, group assignment, test animation,
essay, report and bla..bla..bla....
arghh...makin nak habis sem 2 ni makin
berduyun pulak keje nya...

ok dalam pada berduyun-duyun keje..
aku sempatlah dalam 3 days dok kuar
tak ingat dunia..hahaha..
penat tak ingat ye! mak En.s ni boleh tahan
jugak kuat berjalan..kalah aku..
first day tu pergi giant sebab mak dia nak belikan
jajan sume untuk both of her son...banyak juga
belinya..(aku 'rajin' sangat, jadi pic takde)

da beli sume balik aku terlentang tido sume..
esok kuar lagi sebab nak g servis kereta yang da
berjalan 5000km...wah..lenjan abes2 ye..
so nak menunggu siap servis kat perodua tu adalah
within 1 and half hour..so g la jalan2 dekat tepi2 tu tengok
barang...
harap maklum time tu tengahari
buta..aku punya panas jangan cakap la..naik lemas
da dengan kepanasan kat Subang...selamat lah ada kedai cendol
peberet aku..pekena laksa penang! pergh memang terbaik..tapi
makan dalam keadaan belengas n panas...sabar je banyak2..
da tawaf satu Subang, barulah g amik kereta n kitaorang menuju ke Ikea.

En.S ni memang cerewet..kalau pasal personal stuff memang nak
simpan dalam box cantik, rak lawa2, sampaikan hanger baju pun
nak yang jenis kayu yang harganya (rm22.90) tak sampai 10 pon ok...
kalau aku kimsalam je lah..tak hingin mak beli mahal2 tu nok...

ke Ikea adalah dalam 2 jam...boleh muntah aku lama2 kat situ..macam-
macam jugaklah mengangkutnya..
shoe box 4 pieces (rm49.00)
rak tv yang comel 3 (harga aku tak ingat)
box kain besar 1 (dalam 30 lbh law tak silap)
hanger terlampau (rm22.90)
bekas sudu steel (rm9.90)

total dalam rm200 lebih..mak en.s yang bayar..tocei2!
da tu kitaorang g makan sebelum balik rumah...

esoknya kuar lagi..dalam tengahari..lokasinya adalah
zoo negara..abang aku pelawa join sekali..tapi last
year aku dah pergi so aku malas..aku tunggu abang
aku dan kroni yang lain keluar dari zoo..lama jugaklah tunggu
kan sampai sempat aku karok dalam kete dekat 10 lagu..
walaupun hakikatnya suara aku tak sedap..hahaha..selamat
sedor diri...

tunggu punya tunggu keluar jugak my fam dari zoo negara
tu..aku salam2 n abang aku bagi kasut Puma..
souvenir from Cuba...wahhh!!
aku da berbunga-bunga hati nie..warna light pink+white..
me like! comel taw...nanti aku tunjuk pic nye..berbulan
aku tunggu abang aku balik taw..dapat jugak kasut idaman gitew..!

da borak2 sikit, my fam cakap nak balik Kuantan cepat n salam2
En. Sam ajak ke KLCC jalan2..aku punya lah menyampah
pergi mall yang orang ramai macam sardin ayam brand..hurgh..
pening aku...da meronda-ronda tu aku ajak balik..
tapi alang2 lalu tepi Sogo kitaorang pon singgah..memang
sale menggila...sume orang cam zombie da shoppingnya..
aku tak beli pape sebab takda yang berkenan..dia nie
pulak nak beli selipar..tapiiii!! mahal melampau ok..rm170 lebih..
eii...tak berbaloi! so aku da wat muka kelat tak bagi die beli..
selamat ikut cakap..haha..tapi kalau bagi aku duit tu memang
aku beli 4 psg kasut ok!

da settle sume..kitaorang balik..tapi aku hangin betol dengan carpark
KLCC n Sogo sebab mahal melampau ye..kat klcc rm5.50 n sogo rm5.
wth........ok bayar jugak lah....
ni je la citer in this week..ok tata..

No comments:

Post a Comment