Monday 12 December 2011

haram jaduuu...

ish..nak nangis ke
meraung je terus ni?
sakit hati aku ni
kalau ditahan lagi
memang meletop!

argghh...pehal la
gatal sangat tangan
aku nak ke favicon
dan edit menatang
tu????!!!!!!!!!!

aku baru nak edit
wajah muka aku
nak ganti yang lain
lak sebab macam
lama sangat da
pakai header tu..
naik menyampah da
tengok..

so haritu aku tak sempat
edit, so aku close macam
tu je la..

then..aku baruuu nak edit
ni ha! alih2 tak boleh
n keluar error!!! tensi
aku macam ni..da lah petang
kang ada test Italy...
very the haram jaduu..

eh apa kena mengena test italy
aku dengan masalah nak edit
ni? mihahahaha...

ok berbalik kepada cerita yang
betul...
siapa tahu tolong plezzz.....
tq ye..moga Allah dapat
membalas jasa kalian..

amboi..hik2...

No comments:

Post a Comment