Monday 5 December 2011

iman adalah...mutiaraaa....

ehem..ehemmm...
sedap tak suara aku? 
haha..agak2 korang
nie aku nak post pasal
apa??

tekalah...























hahaha..mesti korang
semua ingat aku nak
bagi ceramah free kan?

hahaha..aku tak pandai
nak bagi ceramah..ngaji pon 
tak habis..ada hati nak bagi
ceramah...bueekkkk...

pssttt...nak mengumpat sikit pasal
budak nie...korang kalau agak2
aku over sila mata ditutup ya..

Iman adalah seorang budak 
kecik yang berumur baru 3 
tahun ye kawan2..




no..no..noo..noo..
bukan gigirl ye...
aku antie auntie dia yang
suka make-over budak
kecik..so anak sedara 
pompuan da beso2..lagi
ada yang kecik pun dok
jauh..so dia lah mangsa 
aku..

rambut curl da tu panjang
pulak..memang ramai ingat 
demok Iman ni gigirl...
kadang mak dia layankan
aja bila g mana2 orang panggil
anak dia 'kakak'...hahahahaha..

tapi.. dengar suara barulah korang 
tahu langit tinggi ke rendah..
eh..apa kaitan dengan suara dia
pulak..hahaha..
suara besau! 
peberet Iman adalah Oreo setelah
for the first time aku bagi
dia makan..
ayat pertama keluar dari mulut dia
adalah..




iman                  : wooooWWWW!!! this is super
                          owesome!!

makcik aka aku : really??!! u like it??
                           ok next time kak wafa beli seguni ok??
                           kita makan oreo je takyah makan nasik.

semenjak dari itu, sang kancil pun selalu meminta biskut bernama Oreo atau jenis2 junk food, coklat n etc dekat sang buaya yang cantik ini...(dialog diatas adalah rekaan semata-mata..mana reti cakap omputeh budak ni, BM pun pelat2..miahaha)

tapi giler glamer u ollss...
menjadi kepantangan bila
aku ajak bercamwhore dengan
aku..amboi camwhore! kelas
kau!!

sanggup tolak oreo untuk ambik
gambar nie...pastu nak tengok n
nak ambik lagik..fuhh..law ada Fb 
budak ni...boleh stuck fb dia sebab
selalu upload gambar...

tetiba rindu kat budak demok
nie...last week baru jumpa kat Zoo
negara sebab bapak nya bawak
jalan2 sebelum balik ke Cuba semula.

keluar kereta kat tangan dah ada atomen
ultramannnn..kakak n abang dia sibuk pakai
topi yang ada kepala binatang ; panda n tiger
dia?? sori ye..katanya tak layan..ultraman 
dihatiku. Selain dari bear yang comel dipegang 
kat bawah ni..

maksudnya kat sini..iman seorang penyayang+manja(bear
dan juga penegak keadilan (ultraman)...hahahaha..
jom layan gambar dia!!

see..oreo..


the most happiest demok..

"auww..malulah..nape usha saya"


 hik2...flowers for u!!


"iman suka n sayang bear kecik ni..yang beso tu iman tak kesah"..eh..oreo again..


bear bulu da bersepai 


 im 2 years old!! "tapi i eksyen sebab x mau pandang cam..nampak cam candid!"


 nanges kau.. aku ada sekali! (1 tahun lebih umur time ni)

saya ada 2 batang je gigi bawah..


 5 months..


P/S: ni video umur 5 bulan..aku susun pic iman dari besar ke paling baby...haishh..kejap je da umur 3 tahun..
       maknanya aku semakin tua...ignore je suara sedap aku dalam vid ni...bye..

No comments:

Post a Comment