Sunday 11 December 2011

gerhana bulan

siapa tengok gerhana bulan
malam tadi?

aku tak sempat nak tengok..
eceh2...bukan tak sempat
tapi saje2 buat tak menyempatkan
diri...

bontot aku berat so aku
memang malas nak bangun n pergi
berdiri kat balkoni.
tu cerita sebenarnya..lazy girl!

aku tahu pasal gerhana bulan ni
pun sebab tengok orang busy
dok twit2 pasal ni.
kalau aku tak baca twit maknanya
harammmm jaduu aku tak tahu terus
pasal gerhana bulan da terjadi malam
tadi..giler la aku..lagi dasyat aku kadang-
kadang tak ingat hari dan jugak bulan
berapa..dasyat siakk!!
so, agak2 ada tak yang nak buat
menantu??

apejadah nya aku tiba2 melencong
pasal benda lain lak ni??
maaf ye..

p/s: jangan lupa tengok film Petaling Sreet Warriors sebab aku berlakon dalam citer tu..
     
      hahaha....tengok..berjeruk korang kena kencing dengan aku...miahahaha...
      tak kira aku nak gak pergi tengok sebab ramai cakap citer tu OWESOME...daaa.......

No comments:

Post a Comment